Nå er roen senket seg.. Martine og Matias sover begge som noen steiner, etter en lang og innholdsrik dag. Vi bor i en herlig hybel/leilighet.. Eller bungalow som de så fint kaller det her.. Vi bor på en stor og herlig campingplass med strand rett på utsiden.. FOR en nydelig plass..

Martine var våken grytidlig idag.. For hun var klar for bading og kos. MEN om morgen er det litt kaldt og veldig mørkt. Så da kledde hun på seg selv, tok på solbrillene å så på byggmester bob!

Matias er også interessert i byggmester bob ja!

Flyturen i går gikk over all forventning. Martine satt for det meste ved siden av meg, og Matias på mitt fang. Innimellom sov Matias litt i sete til Martine, mens jeg og Martine kikket ut vindu og ned på skyene. Stellebagen var full av leker/sutter/godteri og alt som finnes av «bestikkelser og nødløsninger». Men det var ikke alt vi trengte siden dem var så snille begge to.. Jeg satt ved siden av en snill gutt som tilbydde seg og se etter Matias mens vi var på toalettet. Når vi hentet bagasjen var det også en koselig dame med en 10 år gammel datter som tok av bagasjen og holdt Matias mens jeg satt sammen med vognen. Hva hadde vi gjort uten slike snille mennesker..? Etter flyturen fikk vi en haug med komplimanger fra personer som hadde vært på flyet. De bak oss fikk sjokk da dem så at det satt to barn der. De hadde ikke engang lagt merke til at det var med barn..

På flyet. Barna deler sete :)

Fremme i Alicante ble vi møtt av bekjente som hadde leid leiebil med barneseter. Deilig og stor bil der det var god plass til vogn og bagasje. Denne skal vi ha under hele oppholdet.

Meg og Martine koser oss på terrassen i leiligheten..

Meg og lillegutt Matias :)

På denne campingplassen er det haugevis med campingbilder/bobiler. Alle har pyntet på utsiden med lykter/roser/levende lys osv. Alle snakker med hverandre når dem går forbi, uansett språk.. Dette er virkelig et koselig sted å være. På utsiden av vår leilighet er det et lite område med sklie, huske osv. Nydelig å kunne sitte på verandaen å følge med på Martine mens hun leker. Matias koser seg i vognen og på teppe på gulvet. Martine har også fått et koselig basseng hun kjøler seg ned i innimellom..

Her er naboen som bor her fast. Da tar de helt av med pynt, planter osv..

Går man ut av campingen får man dette synet. Ikke feil det?

Martine leker på utsiden av leiligheten..

I dag har vi rett og slett koset oss i sola, leket, leket på stranda og vært ute å spist. Vi nyter varmen (som er som en god norsk sommerdag). Om nettene er det passe varme, og ikke for varmt. I kveld ble ungene lagt kl 22.00 og begge sovnet før hodet traff puta. Jeg kjenner jeg er trøtt nå selv, så det er nok ikke lenge før jeg finner sengen også.

Herlige barna mine!

Matias elsker å sitte og se utover.. Vi begrenser det i små mengder da han er så liten. Men litt får han lov til :)

Siden det er gratis nett her på stedet, og jeg har med data ble det en liten oppdatering til familie, venner, bekjente og faste gode blogglesere. Vi storkoser oss, og jeg tror neppe det blir lett å få med Martine hjem herifra..:)

Ikveld spiste vi på en superkoselig kinarestaurant. Martine kjøpte leker som lyste av kjøpere som gikk inne på restauranten. Ellers fikk hun MASSE godteri, egen drink osv gratis av servitørene. Hun smeltet dem i senk..
Del innlegget mitt

12 thoughts on “Ro i vår lille hybel

1. Anonym: Vi bestilte tur ca 3 dager før avreise, og MÅTTE dra nettop denne dagen. Derfor ble flyturen litt dyr. Den kom på ca 7000 kr for oss 3 tur retur. Man får det MYe rimeligere om man er litt mer fleksibel :)

Ellers leide vi hytte/leilighet her nede. Den kom på ca 2500 kr for en uke. Dette er veldig dyrt til å være her, men vi ønsket veldig å være på denne plassen da vi har bekjente som ligger her også :)

Kan prøve å finne stedet på nettet og gi deg en link når jeg kommer hjem !:) Ønsker ikke legge ut info om hvor vi er før vi er hjemme igjen :)

2. Så deilig det der så ut! Og så flott at flyturen gikk så bra:) Og heldig må jeg si… Jeg tror de fleste fikk med seg at det var barn på flyet da vi dro til syden i sommer hvertfall. 1 åringen min som alltid har sliti med å sove og er litt av en villstyring, fikk jo selvsagt ikke sove på flyet og blei overtrøtt. Hylskreik lenge, lenge og var helt umulig! Skal love deg jeg blei svett da ja.. Så du er heldig med de snille barna dine:)

3. Så godt at alt gikk så strålende på reisen da :) Flinke barn!
    Og så snille folk som hjalp deg,det er jammen meg bra:)

Nydelige bilder!
    Gleder meg til neste oppdatering allerede ;)
    Nyyyt dagene!

4. SV: Tusen takk for svar !
    Min drøm er og kvit vogn og har kjempe lyst på den !
    Vi har svart simo vogn, er igrunn kjempe fornøyd med den.. Men den er utrulig tung, og eg klarer nesten ikkje løfte den inn i bilen pga ryggen.. I tillegg bruker Liam den i barnehagen..Men så tenker eg att det og er jo dumt å bruke mangen penger på ny vogn, når vi har ny 2010 modell.. Men eg vet virkelig ikkje :P Hehe..

5. Så godt att alt gikk bra på flyet :) Alltid kjekt med snille personer rundtom :)
    Kjempe flotte bilder, og det ser helt fantastisk ut !! Heldiggriser !:)
    Kose dere masse !
    Klem

6. ser ut som dere har det utrolig fint der borte! og så flinke og hærlige barn du har! <3
    håper dere får en fortsatt fin uke :)
    mange klemmer fra kalde høstnorge!